donderdag 1 januari 2009

Leuk verjaardagskaartje gemaakt

En dit is de voorkant, het leuke aan deze kaart vind ik dan de voor en achterkaart aan elkaar vast zitten met een lintje,en dat je deze dan kunt openklappen
Dit is ook de binnenkant maar dan het bovenstuk

Dit is het binnenkant het onderstuk met de labeltjes, die zie je appart hier onder


Ik had op een blog jenj cards een heel leuk workshopkaartje gezien voor een kerstkaart, ik vond dit zo'n leuk idee dat ik hem ook gemaakt heb maar dan een verjaardagskaartje, want het was al kerst geweest en voor volgend jaar al kerstkaartjes maken vond ik eigenlijk te vroeg hihihi
Dit is het resultaat geworden



3 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm live gezien en vond het een superleuke kaart!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een hele leuke kaart.
    Ik heb hem ook live mogen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gaaaaaafffffffffffff!!!
    Kan het niet anders zeggen... Bijna zonde om als verjaardagskaart te gebruiken!

    Ja ja, kaarten maken kun je wel aan Marielle over laten!!!

    Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je tijd liefs marielle