vrijdag 30 januari 2009

Eindelijk weer lekker kunnen scrappen







Deze week begon het mij weer behoorlijk te kriebelen,want ik had al bijna 2 weken geen kaartje meer gemaakt en ook niet kunnen scrappen omdat ik in de lappenmand lig. Deze week ging het weer ietsje beter dus heb ik twee verjaardagskaartjes gemaakt, het ging wel wat moeilijker en langzamer als normaal maar ik had plezier voor 10 en daar gaat het om toch met scrappen hihihi.... Een kaartje heb ik gemaakt van een sketch ik heb hiervoor heel leuk papier gebruikt van cosmo cricket en twee lieve stempeltjes van penny black. Het tweede kaartje was een workshop uit de cards-only en heb hier een klein beetje een eigen draai aan gegeven, voor dit kaartje heb ik superleuk nieuw papier gebruikt van WeR memory keepers de valentijnslijn....daar had ik mijn vriend gisteren nog even voor naar special memories gestuurd aangezien ik zelf niet kon gaan. Dus hij in de auto naar venlo om dat leuke papier voor mij te halen,want anders is het zo weer uitverkocht......



Groetjes Marielle

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Mariƫlle!
    Hopp dat het inmiddels weer wat beter met je gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes!!!...erg vrolijk.
    volgns mij ben jij aan de beterende hand he hihiu..

    liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marielle,

    Je kaartjes zien er weer leuk uit.
    Volgens mij gaat het alweer een stuk beter met je aan de kaartjes te zien.

    Groetjes Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi marielle....
    Wat een schtajes heb je weer gemaakt. Groetjes en tot snel op de crop.
    Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je tijd liefs marielle