woensdag 31 december 2008

Het is alweer bijna zover nog effe en dan is het weer 2009


Nu nog even vanavond over het afgelopen jaar nagedacht het jaar 2008,dit jaar was voor ons een jaar met een lach en een traan.We hebben vele tegenslagen gehad maar ze ook allemaal weer overwonnen met de steun van vrienden en familie. Dit jaar heeft ook goede dingen met zich meegebracht ik heb een nieuwe hobby ontdekt en tevens een superleuke scrapwinkel....wie had dat nou gedacht dat ik daar zou blijven hangen en het scrappen zo leuk ben gaan vinden dat ik er zelfs verslaafd aan ben geraakt. En wat een leuke en lieve mensen heb ik daar leren kennen, het is gewoon supergezellig met z'n allen maar ook als het een keer effe niet lekker gaat dan staan ze ook voor mij klaar er is altijd wel een schouder en een luisterend oor. Ik wil alle scrapdames superbedanken dat ze dit jaar toch een extra gouden randje hebben gegeven. En dat we in 2009 nog vele leuke en creatieve momenten mee mogen maken.


Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een Geweldig 2009

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je tijd liefs marielle