woensdag 21 oktober 2009

Weer een Award gekregen



Ik heb vandaag een award gekregen van Cora,heel erg lief van jou Cora maar nu komt het moeilijke ik moet deze doorgeven aan 9 andere personen en 10 eerlijke dingen over mijzelf vertellen.

Nou hier komt ie

1 Ik ben helemaal gek op Riccardo mijn vriend,wij zijn echt twee handen op een buik

2 ik ben superblij dat mijn grootste wens is uitgekomen,en kan ook niet wachten tot de kleine spruit er eindelijk is

3 Ik kan er niet tegen als afspraken niet na worden gekomen

4 Ik heb een hekel aan mensen die niet eerlijk zijn in mijn gezicht

5 Ik vind scrappen kei leuk om te doen maar heb er jammer genoeg geen inspiratie meer voor

6 Ik mis het croppen op donderdag maar ja dat is nu niet anders

7 mijn lievelingskleur is blauw

8 Heb een hekel aan verplicht thuis zitten

9 Vind mijn werk helemaal geweldig en hoop dit nog jaren te mogen doen

10 Ik ben heel blij met al mijn vrienden en vriendinnen om mij heen


Nu nog doorgeven aan 9 andere personen,dit gaat wel moeilijk worden want degene die ik wil dat hem verdienen die hebbben hem al. Dus iedereen die altijd mijn blog leest die mag hem hebben.


Liefs Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je tijd liefs marielle