dinsdag 27 oktober 2009

Moet helemaal opnieuw beginnen met mijn negenmaanden album

Ohhhhhhh wat baal ik nu...ik dacht al wat zit er toch voor een rare zwarte veeg op die bloem in het boekje,nu blijkt dat de foto's niet goed gelukt zijn en dat heb ik niet gezien,dus zijn ze allemaal af aan het geven op de pagina's en kan ik helemaal opnieuw beginnen. Maar ja dan maar een ander album maken want met deze kan ik helemaal niks meer,de foto's veeg je zo van het papier af en dan hou je een grote zwarte veeg over en das ook niks.
Nu heb ik alweer een nieuw idee met het papier van cosmo cricket earth love, dan ga ik daar een album van maken en dan komen daar de foto's in van de eerste week als de baby is geboren. En maak ik ook een nieuw negen maanden album.

Liefs poohscrap

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend jammer! Gaven ze niet af tijdens het scrappen dan? Dat earth love papier is trouwns prachtig en heel toepasslijk! Succes ermee, groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, das niet goed hee!

    Maar dan kunnen je het nu helemaal perfect maken! das dan weer de positieve kan van het verhaal. Toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je tijd liefs marielle