dinsdag 8 november 2011

Sorry dat ik niet zo veel plaats de laatste tij

Ik had even last van een scrapdipje en ik ben ook druk druk met van alles regelen en afspraken enzo, volgende week start ik met het voortrajct van de revalidatie ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen ik blijf realistich maar ook hoop houden dat het straks weer beter gaat en ik weer kan gaan werken. Ik ben nog druk bezig met het doopalbum die wordt echt heel mooi en tussendoor probeer ik weer wat te gaan plaatsen als het mij lukt, ik heb nog voldoende ideeen in mijn hoofd die ik wil gaan uitvoeren maar ja mijn lijf werkt niet altijd mee de laatste tijd en ook mijn hoofd niet af en toe, ook wat andere dingen spelen nog mee en daar moet ik mee leren omgaan wat niet echt makkelijk is maar het komt allemaal goed dat weet ik zeker.

Liefs Marielle

3 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en succes met de revaldatie
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar dat je je niet lekker voelt de laatste tijd. Ik hoop voor je dat de revalidatie je helpt. Ik heb zelf de ervaring dat scrappen soms toch kan helpen als je niet lekker in je vel zit omdat je even helemaal met iets anders bezig bent. Misschien kun je nog wat artjournaling doen om wat dingen voor jezelf te verwerken?
    In elk geval heel veel sterkte!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je tijd liefs marielle