zaterdag 29 januari 2011

Eindelijk is het babyalbum van Jivano af


Eindelijk is het babyalbum van Jivano af er komt nog iets omheen zodat het album mooi en onbeschadigd blijft maar dat komt nog......

Voor dit album heb ik de lijn chic bebe boy van Teres Collins gebruikt, ik was meteen al verliefd op deze lijn zodra ik hem zag en wist gelijk dat ik hier een album voor Jivano van wide gaan maken, alles wat ik gebruikt heb is dus van deze lijn alleen de bloemen en lint niet en de strassteentjes die ik met de hotfix heb aangebracht.

Hier is alvast de voorkant van het album de rest volgt.


Liefs Marielle

4 opmerkingen:

  1. Ha Marielle....

    Wat is je babyalbum mooi geworden en inderdaad het werd tijd dat je weer wat op je blog hebt gezet ahahahah. Hoe is het nog bij jullie.....
    Hier is alles druk en volop aan het werk...
    De gruuse en hopenlijk krijg je weer iets meer zin en tijd om te scrappen.....Doei.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi album voor jullie mooie man! daar mag je trots op zijn zeg!!! gaaf papier!!! toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een prachtig baby-album geworden. Wat kan die jongen later goed terugkijken hoe hij als baby was ;-)
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat een mooie album die
    je heb gemaakt super!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je tijd liefs marielle