woensdag 5 augustus 2009

20 weken echo gehad

Even wat anders dan scrappen....ik heb vorige week de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed met de baby, ik was een beetje bezorgd geworden omdat ik nog bijna niks aan was gekomen en in een week tijd door ziekte 3 kilo was afgevallen,maar de baby pakt toch wel wat ie nodig heeft (eet mij gewoon op ) hihihihihi. De baby lag goed op schema en groeide ook goed heb ook het hartje weer gehoord en dan smelt ik gewoon,ric was ook niet weg te slaan bij het schermpje hij was helemaal verliefd zo leuk om te zien.We weten nu ook wat het wordt dus kan ik gericht zoeken naar kleertjes enzo.....
De Babykamer is ook al zowat klaar en we zijn hem nu verder aan het aankleden als ie klaar is plaats ik wat foto's ervan op mijn blog,en het idd toch een winnie the pooh kamer geworden wel neutraal want dat vond ik mooier.

Binnekort zal ik eens kijken of ik wat echofoto's op mijn blog kan zetten

Liefs Marielle

2 opmerkingen:

  1. Een cadeautje voor jou op mijn blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he zo'n echo!
    Het was wel even zoeken hoor naar een berichtje waar ik niet op had gereageerd....
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je tijd liefs marielle