maandag 23 februari 2009

Happy Birthday eerste challane van Truly Scrumptius


Ik heb weer een nieuw blog gevonden door mijn medebloggers en het is een nieuw challengeblog, ik ben even wezen kijken en ze zijn begonnen met hun eerst challange en wat hebben ze een gave sketch http://trulyscrumptiouschallenges.blogspot.com/

Ik ben er vanmiddag mee aan de slag gegaan met het nieuwe papier van Pink Paisly de lijn Tinseltown, ik vind het ontzetten mooi papier en lekker kleurig daar hou ik wel van. Ik heb weer een stempel gebruikt van magnolia omdat ik deze goed vond passen bij het papier. Dit is het eindresultaat geworden

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marielle,

    Ik vind dat je kei leuke kaarten maakt. Ook deze is kei lief.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the papers you have used and Edwin is coloured beautifully...thanks for joing us this week xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je tijd liefs marielle